Last entry for you....

Hi hi hi hi assalamualaikum :)
How are uolls? Miss me? Oh Im know it lah :P yaayaa this is my last entry for him. Who is the boy? For sure him, Luqman Hakim. After this you will never see and read about you at this blog anymoremore :') Hehe so please read it carefully and hayatinye lah ye. Ahaa tetiba cakap bm pulak. Haaaa kesah pulak hewhew. So lets start the story...

Luqman, awak ingat tak dulu waktu mula2 awak nak kenal saya awak mintak number saya ikut dia kan? Kalau saya tak bagi mesti awak takkan dapat number saya kan? Hehe baiknya saya bagi dekat awak :p bila awak nampak saya jumpa dengan ex saya, awak marah awak jealous sangat kan? Hmm sumpah waktu tu rasa bersalah gila tak tau nak buat macam mana :( tapi awak tak marah kan awak tetap macam biasa. Hehe baiknya awak :) lepas tu bila awak jumpa nampak saya awak malu2 lepas tu ada 1 hari tu waktu balik awak cakap hi dekat saya haha malunya :s lepas awak dapat number saya, balik sekolah sampai lah malam awak tak henti2 text saya kan. Awak asyik cakap bila boleh jadi awak punya then awak asyik cakap i love you je dekat saya. Hihi tapi kita kawan sebulan dulu kan? Walaupun kawan saya tetap balas i love you awak hehee sebab saya taknak sakitkan hati awak :')

Walaupun kawan je awak sweet sangat dan membuatkan saya rasa jatuh hati dekat awak wuuwuuu hehe ;p waktu onl je kita asyik tukar2 gambar ada nama kita kan? Hehe comel je. Bila kita dah kenal satu sama lain selama sebulan, 4.3.12 pun saya terimalah awak menjadi milik saya. Hehehe lepas berapa hari kita sama2 tu kita pun jumpa lah kan sebelum saya nak pegi umrah. First time date tu wuuwuu dua2 pun malu gila senyap je hahaha lawak je :P lusanya tu saya nak pegi umrah dah then awak sanggup bangun pukul 5 pagi cuma sebab nak teman saya nak text saya sampai saya naik flight. Bukan senang kan awak nak bangun awal pagi macam tu? Ahaaa bila dah sampai airport saya cari wifi tapi tak ada hmm terpaksa tunggu sampai hotel nak pm dengan awak dekat fb. Selama 7 hari saya dekat Mekah tiap2 hari kita contact guna fb kan dan jugak guna fond mak hehe walaupun mahal awak tetap nak text baiknya awak ni gemok :) Bila buat umrah bila lepas tawaf saya takkan lupa untuk doakan hubungan kita kekal sampai bila2 :') Then bila pergi Madinah kita dah tak contact guna fb kan sebab hotel tu takda wifi :( kita cuma text je itupun kejap2 hmmhmm masing2 rindu masing2 sangat2 yek hehe lepas 14 hari saya dekat sana, saya pun balik Malasyia serious tak sabar nak sampai kod sebab rinduuu gila dekat awak wooott2 :D

Isnin saya pegi sekolah kita jumpa dekat kelas kan? Saya ada bagi awak sikit hadiah dari sana dan untuk mama awak :) awak cakap mama awak suka ye? Hehe cakap dekat mama awak tengok tasbih tu ingat lah Jaa ni lol :p hari2 kita tak sempurna kalau tak bergaduh kan awak? Dua2 pun sama je taknak tolak ansur ego tinggi gila haha tapi gaduh2 pun baik jugak lepas tu hehe walaupun saya asyik mintak break, awak kena tahu ada maksud lain saya maksudkan :') awak selalu sabar dengan perangai saya ni kan? Ya Allah, baiknya awak sayang :') awak jugak kuat jealous kan kuat gila hehe kawan laki pun awak jealous kan? Aloloo sweetnya tau hehe lepastu kita jumpa jumpa lepaskan rindu semua kan? Tempat date kita mana lagi kalau bukan mekdi <3 hikhik awak, awak ingat 1.7.12? Lepas saya balik dari stadium saya pegi jumpa awak date dengan awak seharian suntuk kan? Baiknya awak sanggup bangun awal cuma taknak saya sorang2 dekat sana :') kita makan sama2, kita sembang sama2, kita gelak sama2, kita tangkap gambar banyak sama2, kita main balas2 note sama2, kita main tangan sama2, kita nanges sama2. Ehh? Taktak saya sorang je hehe :P awak cakap awak nak masuk asrama kan waktu tu? Then dengan tiba2 mengalirlah air mata saya hmm saya tak sanggup awak pergi jauh dari saya :'( baiknya awak lapkan air mata saya haih terharu sangat tau :'( hari tu lah hari yg paling bermakna kita date kita jumpa kankan? :')

17.7.12 pulak hari jadi saya. Awak lah orang first dan last yg wish saya tahuu? Hehe saya celebrate birthday saya dekat kelas dengan kawan2. Saya suruh awak datang kan? Ehh tengok2 awak datang jugak. Yelaa awak kan pemalu bluekkk :P saya bagi awak makan kek lepas tu lepas tu hm awak suap saya yeayyyy hihi lepas tu saya suap awak pulak ohhmyyy sweetnya lahai :') kawan2 semua pun jealous kan? Haha then awak ada bagi saya surat birthday dengan coklat kankan? Ehh yeke? Emmm hehe dalam surat tu awak wish birthday saya awak cakap yg awak nak saya happy je birthday saya hehe comel sangat awak ni. Mana lah saya tak cair dengan awak sayang hmhm hehee lepas birtday saya waktu bulan puasa kita berbuka sama2 kan? Awak handsome sangat pakai baju melayu melting you know hikhik awak, maafkan saya hari tu saya banyak sakitkan hati awak hm entah kenapa hari tu takde mood sangat. Awak, maafkan saya sebab layan awak macam tu sumpah takde niat pun :'( haaaa tu lah last kita jumpa kita dating kan? :')

Lepas dari hari tu kita asyikkkk gaduh je hmm sampai lah 12.8.12 saya dah tak tahan sangat dengan perangai awak sebab awak layan buat saya teruk sangat hmm saya pun buat keputusan mintak putus. Awak pun cakap yee je kan hmm langsung tak halang ke pertahankan ke hihi dari situ saya tau yg awak dah tak suka saya dah tak sayang saya :') awak, maafkan saya sebab tipu awak dan cakap perkataan tu dekat awak hmm apa yg saya cakap tu tak sengaja dan langsung takde niat pun :'( maafkan saya ye awak :') lepas kita break, saya tak henti2 mintak awak jadi milik saya balik hmm tapi awak taknak taknak jugak :'( tapi saya tetap mengharap awak tak pernah berhenti tak pernah putus asa walaupun saya cakap je lebih hehe then awak jugak selalu tweet dengan qyla hmm sweet pulak tu hehe jealousnya :( sekarang saya baru menyesal buat apa kan? Haihh ni lah manusian hmmm :'( awak, maafkan saya sebab dulu saya tak hargai awak tak buat awak bahagia tapi saya selalu cuba jadi yg terbaik untuk awak tapiii hmm......

Awak jangan risau, saya sangat lah bahagia dengan awak. Awak selalu ada dengan saya bila saya susah kan tapi saya? Hmm teruknya saya :( awak, maafkan saya maafkan saya selama kita bersama saya buat awak rasa macam2 dengan saya :'( please forgive me dear? :'( Hmm sampai sekarang saat ni hari ni saya tak berhenti berharap tak berhenti berdoa supaya awak jadi saya punya balik :') dan hari ini ye hari ini awak, hati saya dah hancur berkecai sakit pedih semua ada awak :'( awak, kenapa awak cakap macam tu dekat ajwad? Kenapa awak? Saya dah baca semuanya hmm awak tahu ayat awak sangat lah mendalam :') mana pergi hati awak sampai cakap macam tu? Awak, saya pun ada hati ada perasaan :') Awak cakap saya tak faham bahasa ye? Awak cakap perangai saya teruk ye? Hehe saya sedar awak terima kasih sangat :') awak, tolong jangan marah ajwad ea sebab saya yg suruh dia copy pastekan :) awak, mulai saat ni detik ni saya takkan lagi berharap dekat awak. Saya akan cuba paksa diri ni hehe awak jangan risau lepas ni sumpah saya tak akan ganggu awak :') dulu waktu mula2 kenal waktu awak nak saya, hmm saya layan awak dengan baik sangat tapi sekarang bila saya nak awak balik? Awak, kalau awak taknak dah tak boleh terima saya dah apa salahnya awak cakap baik2 kan susah sangat ke luqman? Hmm hihi betul saya tak sangka macam ni awak buat saya hmmm :'(

Terima kasih awak dengan kata2 awak tu saya hargai sangat :') awak, minggu depan kita dah 7 bulan. Alangkah bahagianya kita sama2 lagi hmm saya rindu sangat semua pasal kita jujur rinduuuu sangattt :'( awak, terima kasih sebab jaga saya dengan baik, sayang saya sepenuh hati, terima saya seadanya dan terima kasih untuk semuanya :') semoga awak jumpa yg lagi baik dari saya. Jaga dia baik2 jangan pernah sakitkan hati dia okay :') perempuan ni memang lain sangat so awak kena pandai jaga dia :) saya sentiasa doakan yg terbaik untuk awak :) lepas ni saya tak akan ganggu awak lagi tu yg awak nak kan? Hmm hehe saya tetap sayang awak apa pun jadi. Saya rindu awak sayang awak Luqman Hakim Jamaludin. Terima kasih atas semuanya Halalkan semua yg pernah awak bagi dekat saya ya :') Kenangan kita terlalu banyak kan hmm saya harap kita dua tak akan pernah lupakannya :') dulu tiap hari awak janji dengan saya tak tinggalkan saya tapi mana pergi janji2 awak? Hmm hehe awak kalau sakit makan ubat tau. Jangan nak degil sangat hantu datang nanti haha gemok2 comel je awak ni. Goodluck final exam ni ye buat yg terbaik :) Saya redha dengan ketentuan Allah. Pasti ada hikmah semua ni. Kita cuma merancang dia yg menentukan :') Semoga awak sentiasa bahagia tanpa saya disisi lagi. SELAMAT TINGGAL BEKAS KEKASIH HATI. JAGA DIRI. ASSALAMUALAIKUM SAYANG :')



0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post
Darkness


ABOUT ME ENTRY LINKS SHOUTBOX
Hi assalamualaikum :)!