Just for my LH :')

Hi assalamualaikum.

Rasa-rasanya nak nak dekat 3 bulan dah kan aku tak update blog? Hehehehe kesian blog kite dah berhabuk ni haa. Bukan sebab apa sekarang dah jarang onl pakai laptop so blog pun dah terbiar. Lagipun takda benda penting pun nak update. Haaaaa and now first nak update pasal 1.7.12 and 17.7.12 my birthday hehe :)

Bulan 7 tahun ni lah tahun paling bermakna buat aku. I guess :') Hihihii 1hb 7 tu hari sabtu ke ahad? Haa entah lupa tak penting pun lah. Hari tu aku pegi International Run wuuwuuu semangat benau hihi pegi pun sebab nak merasa and kawan2 ajak and tak lupa jugak pegi sbb pk lepas tu boleh jumpa my love :') dia sanggup tau bangun pukul 11 something macam tu sebab nak jumpa aku sebab aku habis lari awal kan. Hehe boleh dikatakan sehari suntuk aku dengan dia dekat mekdi oh mekdi :D you know what? Im crying in front of him just because him gonna going to hostel :'( sumpah dia sweet sangat sebab pujuk aku kihkih sebab tu lah aku sayang si gemok bajed taff ni hihi then kitorang main balas2 tulis dekat fond. Comel tak padahal ada je dekat depan duadua haa. Haha tu lah sweet :p then dah bosan sangat apa yg akan aku ajak dia main tangkap2 gambar. Haha glad to have you sebab ikut je perangai gedik aku ni :') nak tengok gambar? Waitwait..... 






Hihihi just too so sweet are you luqman <3 comel kan kami? Kami tahu tu hahaha macam2 reaksi muka ada lolololol tu semua luqman lah ajar. Kan kamu kan? Hahaa ^^v  only just a little bit of our pictures aku letak :) luqman comelhandsome gilaa ohmyyy melting and tak lupa jugak dia gemok hehehehe >.< thanks for made my day on that day and thanks for the day you with me I love you so much hohoho :')

Haaaaa nextnext lepas beberapa hari lepas tu, tibalah hariku iaitu 17.7.12. Alhamdulillah Allah panjangkan umur aku sampai ke hari ini :') I think hari jadi tahun ni paling best ye best sebab apa? Sebab dapat sambut dengan kawan2 sekolah baru. Kitorang buat jamuan sikit and sumpah best lah. Diorang sporting sangat. Hehehe alhamdulillah dapat kawan mcm korang semua :) arghh malas nak cakap panjang pasal birthday ni. Hmm yela dah lepas lama kan? So macam feel dah takde hihi tapi apa aku kesah hahahaha *evil laugh :D* okey tengok gambar jelah ye........



Ehhh ehhh ehhh apa ni? Hihii ni lah yg buat hari jadi aku bermakna sangatt hmm ya Allah tuhan je tau betapa gembiranya aku sebab dia sanggup pegi kelas celebrate sekali hmm haih terharu sangat lahh :( Walaupun aku tak dapat hadiah yg istimewa mcm org lain dapat tapi aku bersyukur sangat dapat surat yg sangat special bagi aku :') Terima kasih sangatsangatttt Luqman :') <3333333 haaaa tengok lah muka dia mengada je haha :p


Ok cuma 2 benda tu je aku nak cerita sebenarnya. Dannn semuanya telah pun berakhir pada 12.8.12. Hubungan kami cuma sampai 5 bulan lebih je hmm hehe betapa sedihnya aku tuhan je tau :') Aku taknak cerita lebih2 pasal apa semua. Cuma aku nak cakap dekat dia, maafkan kesalahan yg dah banyak aku buat sepanjang kita bersama. Kenangan2 kita terlalu banyak :') Aku memang tak sempurna tapi tiap hari aku cuba untuk jadi yg sempurna untuk kau walaupun tiap hari pun bergaduh hehe :( Maafkan aku sebab aku tak mampu buat kau bahagia macam mana 'dia' buat kau bahagia. Maafkan aku tak jadi yg terbaik untuk kau seperti mana yg kau mahukan :') Maafkan aku sebab aku jahat aku tak hargai kau aku takda apa yg boleh buat kau gembira. Hmm maafkan aku Luqmann..... Sekarang baru aku menyesal dgn apa yg dah aku buat dulu. Aku menyesal sangat. Andai masa boleh undur, aku takkan buat semua tu lagi. Aku janji akan cuba jadi yg terbaik untuk kau. Tapi kau langsung dah tak bagi aku peluang walaupun aku tak pernah berhenti berharap :') Luqman, semuanya aku dah tulis dekat fb tadi kan hehe sorry kalau lepas ni aku ada ganggu kau lagi hmm sebab aku rindu kau sangat nanti aku ganggu lah kau hehe :') mintak maaf awal2 tau :p I wish you will be mine again because Im really love you, miss you and need you. Tuhan je tau sayang :') Orang lain takkan pernah faham perasaan aku. Memang senang diorang cakap tapi aku tak kesah korang nak cakap apa pun sbb ni hati aku hidup aku :) 

Luqman, terima kasih untuk semuanya. Cuma blog je aku boleh luahkan semuanya hmmhmm :'( Takpe lah taknak tulis panjang2 dekat sini sebab dah tulis tadi kan. Hehehee saya sayang awak sepenuh hati saya :) Rindu sangatsangat semua pasal kita :') Aku takkan pernah berhenti doakan kau dan kau menjadi milik aku kembali. Tapi jodoh di tangan tuhan. Kita hanya merancang DIA yg menentukan. Aku redha dengan setiap apa yg berlaku :') SAYANG AWAKK..........

Dulu... Kita menyimpan terlalu banyak kenangan yg telah kita bina bersama.
Dulu... Kau tidak pernah lupa untuk mengatakan 'I Love You' padaku setiap masa.
Dulu... Kau sentiasa bersamaku di waktu susah, senang, sedih dan gembira.
Dulu... Setiap hari kau berjanji untuk tidak akan pernah tinggalkanku.
Tetapi semuanya palsu buatmu dan kini kau telah pergi meninggalkanku keseorangan.

Kini... Semuanya telah pun berakhir.
Kini... Kau bahagia tanpaku disisi.
Kini... Kau mencari penggantiku yg lebih sempurna.
Kini... Tiada lagi katakata manis kau ucap seperti 'I Love You' kepadaku.
Tetapi sebagai seorang perempuan aku cuba untuk tabah mengharungi harihariku tanpamu disisi.

Segala memori indah yg telah kita lalui bersama takkan pernah aku lupakan malah sentiasa tersemat dalam hatiku buat selama-lamanya. 
Aku berharap cintaku padamu takkan pernah hilang walau sedikit pun.
Hanya satu pintaku..... agar kau sentiasa bahagia bersama yg tersayang.

Terima kasih kerana telah membuat aku bahagia bersamamu.
Terima kasih  kerana telah menjagaku dengan baik.
Terima kasi kerana sentiasa sabar dengan sikapku.
Terima kasih kerana menerimaku seadanya.
Terima kasih kerana menyayangiku sepenuh hatimu.
TERIMA KASIH UNTUK SEMUANYA LUQMAN HAKIM JAMALUDIN <3 :')






0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

Older Post | Newer Post
Darkness


ABOUT ME ENTRY LINKS SHOUTBOX
Hi assalamualaikum :)!